سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی 99

داوطلبانی که در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام نمودند میتوانندجهت مشاهده نتایج اقدام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه بوده و در صورت قبولی با ارائه مدارک لازم میتوانید جهت ثبت نام حضوری اقئام کنید.

 ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی میباشد که با مطالعه دفترچه میتوانید از ان شرایط مطلع شوید و در صورتی که قادر به ثبت نام بودید جهت پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی اقدام کنید.

 

زمان و سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای دوره مهر ماه ، اواخر مرداد ماه انجام شد و چند هفته پس از آن و در تاریخ 30 شهریور ماه ، کارنامه داوطلبان دوره کاردانی و روز 2 مهر ماه نتایج متقاضیان دوره کارشناسی ، منتشر شد . همچنین داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در رشته های ورودی بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی می باشند ، بایستی پس از ثبت نام در اوخر دی ماه ، نتیجه قبولی یا عدم خود را اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه مشاهده نمایند. با توجه به آنکه مسئول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد ، داوطلبان برای دریافت کارنامه خود بایستی به وبگاه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

 

مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99  ،  جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بایستی در زمان مقرر به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور از منوی سمت راست صفحه، پنجمین گزینه یعنی گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99  ،  سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و کاردانی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 98” و یا بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره مهندسی و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 98” کلیک کنید. سپس با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد، نتیجه ثبت نام برای شما قابل مشاهده خواهد شد.

جهت دریافت راهنمایی در رابطه با سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی مهر و بهمن و اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه با مشاوران ایران تحصیل به شماره های

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

شهریه دانشگاه علمی کاربردی 99

 

همانطور که می دانید دانشگاه علمی کاربردی غیر دولتی بوده و دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه موظف به پرداخت شهریه می باشند. حال ممکن است این سوال برایتان مطرح گردد که هزینه شهریه ها حدودا چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شهریه گروه های آزمایشی علوم پایه ، علوم انسانی ، فنی مهندسی و علوم پزشکی متفاوت است. البته لازم است گفته شود که هدف از رشته های علوم پزشکی دانشگاه علمی کاربردی ، رشته هایی مانند تجهیزات پزشکی و تجهیزات فنی اتاق عمل می باشد. به هیچ عنوان رشته های پزشکی و پیراپزشکی (پرستاری، مامائی ، هوشبری و …) در این دانشگاه ارائه نمی شود.

شهریه رشته های گروه مانند مدیریت ، حسابداری ، حقوق  حدودا 850 هزار تومان تا یک میلیون صد هزار تومان برای هرنیمسال تحصیلی می باشد.

شهریه رشته های گروه فرهنگ و هنر در دانشگاه علمی کاربردی مانند موسیقی ، عکاسی ، کارگردانی و از 900 هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان برای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

شهریه رشته های گروه صنعت مانند رشته های فنی مهندسی حدودا از یک میلیون تومان تا یک میلیون سیصد هزار تومان می باشد.

شهریه رشته های گروه علوم پزشکی مانند تجهیزت فنی اتاق عمل ، تجهیزات پزشکی و … حدودا از یک میلیون و صد هزار تومان تا یک میلیون چهارصد تومان برای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

دلیل تغییر میزان شهریه ها به این دلیل است که معمولا شهریه هر داوطلب شامل دو بخش شهریه ثابت و متغییر می باشد که میزان شهریه ثابت به نوع دانشگاه و سال ورود دانشجو به دانشگاه می باشد و هر ساله 10 الی 15 درصد بر آن افزوده می شود. شهریه متغیر بستگی به تعداد واحد های اخذ شده دارد و اگر واحد هایی که دانشجو در هر نیم سال تحصیلی اخذ می کند ، بیشتر باشد ، میزان شهریه متغیر او نیز افزایش خواهد داشت. همچنین شهریه متغیر دروس نظری و عملی از شهریه متغیر دروس عمومی ، بیشتر می باشد.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم در مورد مشاهده نتایج را ارائه دهیم. داوطلبینی که قصد مشاهده نتایج را دارند توجه داشته باشند که زمان اعلام نتایج را از دست ندهند چرا که مشاهده نتایج  فقط از طریق سامانه ممکن بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : اعلام نتایج علمی کاربردی 99





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: